~ Tack ~

Ja då var man 26 år då..
Tiden går fort..
Snart är det väl pension för en också.. =P
Lr ja, så fort går dt ju inte.. =)

Vill tacka alla som grattade mig idag..så TACK..
Vill även tacka min familj och mina vänner för att ni finns.. Ni vet vilka ni är..

Denna dag tänkte jag bara lägga upp 1 låt..
Nu tänker ni säkert.."VA!?!? En låt bara..något är fel"..
Men icke sa ursula när hon fick bevis i handen..

Hörde denna låt natten som var och fick mig att höja på ögonbrynen..
Det var Linkin Park & Det var väldigt länge sen jag hörde en bra låt från dom..
Senast var när hybrid theory kom ut (Första skivan)..
Så får hoppas dom är tillbaka till det gamla för då var dom riktigt bra..

Låten är: Linkin Park - Given Up.





Ha det bra alla och var nöjd med livet som det ger..
Om inte.. Lös det så dt blir till det bättre för dig..
För det är ditt liv och ingen annans så det är du som ska leva ut det.

*Ciao*
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0