~Minnen~

Sitter än en gång och tittat på massa videos..
Snacka om gamla minnen man har när man hör alla gamla klassiker från 90-Talet..
Dom gamla eurodance klassikerna som drog in en på musikbanan..

Minns när man hörde Captain Jack..Tänkte man "såndär musik vill jag göra också"
Och på den banan började man.. =)

Tänkte jag skulle visa er mina 3 favoriter från 90-talet..

Första är en låt som jag än idag och många med mig lyssnar på..
Fortfarande en låt som dt gör ohyggligt många remixer på..
Men ingen har blivit lika bra som originalet..

Låten är: Mark'Oh - Tears Don't Lie.




Nästa låt är också en låt som dt gör remixer på och den låt som fick mig in på trance banan..
En låt som är idag spelas världen över.

Låten är: La Styles - James Brown Is Dead.




Då till den sista..
Ännu en gång så är dt en Mark'Oh video..

Mark'Oh är en stor favorit till mig och en av dom som jag tycker gör musik som verkligen slår en i hjärtat varje gång.

Låten är: Mark'Oh - Let This Party Never End.




Ja dt var mina topp 3..Har många favoriter men dessa är 3 av dom iallafall..

Har du någon favorit?? Skriv den till mig så jag får höra vad dt är för en.. =)

vad ska vi ta för topp 3 nästa gång.. Någon som har en idé??

Kommentera så ska jag skriva.. =)

Neeh nu ska jag fortsätta måla..
Ja klockan är mycket men hela familjen kommer imorgon och firar mig så vill ha dt jag börjat klart..

Så Sing a long whit the songs..

*Ciao*

P.s. You Make me feel so good D.s.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


c

misss you

»»»»»»»» 2008-04-13 | 10:55:56

»
»
»

RSS 2.0