-=[Förändring sker]=-

Var ett tag sen man skrev..
Sist var ju nått slags inlägg som nu i efterhand var enbart dumt att skriva..
Men livet är så ibland..
 
Men jag måste få lätta lite på mitt hjärta nu också så därför skriver jag detta här,,
 
Det är rätt många som har sagt till mig den senaste tiden "Va annorlunda du blivit", "Vad är det med dig" t.ex.
Så jag känner att jag måste förklara lite här nu..
 
Saken är den att jag har funnit mig själv..
Jag lever livet på mitt vis..!!
 
Jag har insett att jag är denna kille som är impulsiv och inte behöver planera allt i flera dagar i förväg..
Jag är denna kille som köper det jag vill ha och inte är den här snåla fan som jag en gång varit..
Jag är den som verkligen njuter av att bara vara och inse hur jävla bra jag är igentligen..
 
Och visst, det kanske låter kaxig men klarar ni inte av vem jag är nu så finns det 2 alternativ..
Acceptera mig för den jag är nu eller så gå ur mitt liv, Jag ska då hålla upp dörren åt dig ur mitt liv..
 
Låter hårt men det är så det är..
Jag har så pass bra självkänsla och självförtroende nu att ingen ska komma och förstöra det..
 
Att jag sen även förstått hur vissa människor kan bete sig är bara skrattretande måste jag säga..
Så roligt hur vissa kan säga en sak men sedan inte stå för det eller bara lämna allt i glömska..
 
Och för mig visar det bara en dålig karaktär då, tyvärr blir det så när jag ändå trodde mer om dom personerna..
Men jag känner verkligen ingen förlust över det..
 
För en sak ska ni veta..
 
Är man ärlig och visar att man vill ha mig som vän så får man en vän för livet..
Det är något jag alltid varit och kommer alltid vara isåfall..
 
Men dom som inte känner att dom kan eller vill det, Ja det är eran förlust.. Ni vet inte vad ni förlorar förrän det är försent..
 
Nu vart det lite väl aggresivt inlägg på slutet..
Så skulle det inte vara..
 
Men jag hoppas ni inser, att jag är denna person som jag är nu och det får ni acceptera..
 
För er som inte klarar av det.. Låt mig då vara för det är ändå eran förlust..
 
Nog om detta nu.. 
Haré bra allihopa.. Lovar jag ska bli bättre på att skriva igen..
När förändringar sker så händer det mycket också så vi får väl se vad som skrivs.. 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0