-=[Cykelbygge och middagsbjudning]=-

Sicken dag,,
 
Har hållit på hela dagen med att fixa på cykeln..
Nu är det bara växelkablarna som ska på..
Dock fick jag beställa dom..
Tydligen så är dt väldigt annorlunda växlar jag har..
 
 
Jag skulle igentligen bara fixa kablarna men slutade med att jag skruva isär hela skitcykeln..
 
 
Hittade ingen röd färg så cykeln får bli svart detta år då..
Hittade även småkryp i styret..
Hur dom kommit dit kan man ju undra men död var dom iaf..
 
 
Ja och så nu är man snart klar som sagt då..
Nu vettefan om jag gör iom den igen men känner jag mig rätt så är den nerskruvad nästa år igen..
 
Har även varit på Hot chili här i stan och blivit bjuden av Christian och Rebecka på Thaimat..
Fruktansvärt gott och roligt o få prata av sig lite.. 
Dock var dt jävligt starkt så näsan rann ju på en gång..
Men som sagt, jävligt gott va dt..
 
Sen nu på kvällskvisten så har man fixat mer på cykeln och slappat..
Så nu känner jag att sängen e lovande..
 
Så godnatt på er alla.
 

 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0