-=[6 månader in i träningen]=-

Ja snart har dt gått 6 månader sen jag började träna igen..
Och även om motivationen ibland inte är 100 och man hellre kanske ligger i soffan så går man ner..
För efteråt är känslan så förbannad skön, då man vet att man gör nånting för att man ska må bra..
 
Sen så börjar dt väl synas litegranna också och dt gör ju en bara mer motiverad att fortsätta.
Samt så har jag ju satt mina mål och för att nå dom så måste man kämpa, även när det är tungt..
 
Har ökat 10 kg i kroppsmassa sen jag börja..
Och det känns jävligt skönt kan jag säga..
Dock ligger man rätt stadigt runt 84Kg nu..
Även ökat bra i vikterna..
Bara marklyft (favoriten) så har man gått från att inte ens vågat röra stången till 160Kg nu..
Och mer och tyngre ska det bli..
Slutmålet med Marklyft är iallafall 250Kg..
 
Målet mot drömkroppen är rullande på väg och jag ger mig inte förrän jag väl nått mitt slutmål med SM..
Väl då kan målen läggas om och vi får väl se hur det blir då..
 
 
Kanske inte världens bästa bild men det syns ändå hur smal man var för 5 månader sen..
Denna bild är då tagen vid jul och vikten var ca: 74Kg.. (tror den var t.o.m. 72Kg).
 
 
Detta är då nu.. 10 kg mer (84.5Kg).. Musklerna börjar synas och rent kroppsligt har jag aldrig mått bättre..
Är en bra bit iallafall på väg mot ett delmål, att få den där kroppen man drömt om ett bra tag..
 
Ajja..
Nu ska jag inte skriva mer om detta..
Men jag bjuder på en låt som sista inslag.
 
Haré bra allihopa..
 
 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0